יעל מגדסי

יעל מגדסי

מרחב ההשפעה שלי

בעשור האחרון חייתי על התפר בין ישראל ואוגנדה, וכך פיתחתי גישה מקצועית המתבססת על פערים תרבותיים ודרכים ייחודיות לגישורם, התמודדות עמם והתקדמות באמצעותם. אני רואה בפערים הללו כלי להתפתחות מקצועית ואישית, והאתגר שצומח מתוכם מספק לי השראה.

העשייה המקצועית שלי

אני באה מעולם הייעוץ הארגוני, עם רקע בתחום העבודה הסוציאלית. אני עוסקת בתחום הייעוץ והפיתוח העסקי, מתנדבת בפרויקט לקידום ביטחון נשים ומייעצת בהתנדבות מזה שנים לעמותה אוגנדית (כיום בשלט רחוק מהארץ), במסגרתה אני מסייעת להוציא לפועל פרויקטים מיוחדים, כגון אמבולנס קהילתי חינמי, ומערך תברואה קהילתי התנדבותי.

העשייה הירושלמית שלי

ירושלים היא אהבה גדולה שלי, במסגרת עבודתי מטעם האגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים, אני פועלת לפיתוח מערכות תמיכה ורישות לעסקים ביתיים בירושלים. בנוסף, אני פועלת בנתיבים שונים לקידום ביטחון הנשים בעיר.

אני מאמינה

באנשים ובמערכות שמחזקות אותם; עם כנות, חיוך רחב, ביטחון וקצת צניעות, אפשר לרתום אנשים גם למשימות המורכבות ביותר

פרוייקט שאני מקדמת עכשיו

כיום אני מתמקדת בפיתוח מערכות תמיכה ורישות לעסקים ביתיים בירושלים. אני חוקרת את עולם העסקים הביתיים ולומדת את האתגרים והצרכים הייחודיים שהוא טומן בחובו, כדי לייצר מערכת שתיתן מענים הולמים ותתרום לפיתוח העסקים הביתיים בירושלים. זו הזדמנות נפלאה שזכיתי לה, ויוזמה שאני שמחה לקדם יחד עם אנשים רבים וטובים בעיריית ירושלים, במנהלים הקהילתיים בעיר ובארגונים פרטיים שונים ומגוונים.

# מרושתות

יעל מגדסי
אני יכולה להרצות על... 

התנהלות בתוך פערים תרבותיים (תקשורת אישית, בניית מערכות, עבודה ויעוץ). ניהול ארגונים ופרויקטים הנשענים על מתנדבים. אוגנדה ועבודה במדינה מתפתחת

מחפשת חיבורים עם... 

אשמח להתחבר עם נשים הפועלות במגזר הציבורי והפרטי לקידום עסקים, נשים שמפתחות ומנהלות קהילות מסוגים שונים, אקטיביסטיות שפועלות לקידום יוזמות, וכל אישה שמרגישה שההכרות בינינו תוכל לעשות טוב.

אפשר להתייעץ איתי על... 

פיתוח וקידום פרויקטים. גיוס המונים. ניהול מתנדבים ובניית מערכות מבוססות התנדבות. עבודה על רקע פערים תרבותיים ואישיים.

מעוניינת לקדם את ירושלים ב... 

יש שלושה דברים שבוערים בי בקשר לירושלים: חיי הלילה והתרבות, המערכות שמספקות לנו שירותים יומיומיים, והטבע המקסים שמקיף אותנו. ירושלים בעיני היא ה-מקום לחיי חברה ותרבות. יש פה אנשים טובים, אוכל טוב, מוחות יצירתיים והרבה תקשורת אנושית. עם זאת, היא עיר מורכבת שצריכה להכיל ולשרת אנשים שונים ומגוונים, ולפעמים המחיר הוא אובדן היעילות והאנושיות. המורכבות הזו היא מאוד קשה להכלה, שלא לדבר על הקושי לעבוד בתוכה ואל מולה. אני שואפת בעתיד להטמיע במערכות המורכבות והמסובכות הללו בתחום הבריאות, למשל תפיסות חברתיות-אנושיות.