ענבל כהן

ענבל כהן

רמת שרת

מרחב ההשפעה שלי

הקמתי יחד עם חבריי, קהילה רפורמית צעירה שוקקת חיים שהיא בית חם למשפחות מכל רחבי " יובלים". בהתחלה היינו גרעין קטן, ועם הזמן צמחנו ובשנים האחרונות אנחנו חוגגים שמחת תורה במרכז המסחרי בקריית יובל ומשפיעים על אופייה הפלורליסטי של השכונה ושל ירושלים

העשייה המקצועית שלי

העשייה המקצועית שלי מורכבת משנים של ניסיון בעבודה קהילתית, דוברות ויחסי ציבור ובבניית אסטרטגיה ולובינג.

העשייה הירושלמית שלי

באתי את ניסיוני המקצועי בבניית קהילות, בעבודה קהילתית ובפוליטיקה העירונית. אני גאה להיות חלק מהאנשים שעושים את ירושלים מגוונת יותר. חברי קהילת הדרור הם.ן א.נשים שאכפת להם מהעיר שלהם.ן ורוצות.ים לעשות כאן טוב ולחנך את ילדיהן.ם ליהדות מסורתית פתוחה. בניית קהילה דורשת שיתופי פעולה עם גורמים רבים ולהישאר תמיד בעניינים. בית הכנסת שלנו נמצא בתוך בית ספר תל"י בקריית יובל. רב הקהילה הרב עזרא אנדי הוא גם רב בית הכנסת וחשוב לנו להיות פתוחים תמיד לילדי והורי בית הספר. אנחנו עורכים קורסים לשנת מצווה לבנים ובנות לקראת עלייה לתורה. זו אפשרות לבחור בתהליך המתאים בערכיו ובאופיו לציבור חילוני ומסורתי, אשר התהליך והלמידה חשובה לו. זהו שירות שאנו נותנים לקהילה ואני מאוד גאה בו.

אני מאמינה

הציבורי והפרטי שלי נפגשים, ולכן חשוב לי להיות חלק מבנייה של בית כנסת שנוח לי בו, כאישה.

פרוייקט שאני מקדמת עכשיו

השנה הבת הגדולה שלי חוגגת בת מצווה, היה חשוב לי ליצור לה מסגרת של בנות ואימהות שבו נוכל ליצור מסגרת אינטימית של שיח על זהות נשית, יהודית, ישראלית ולבחון אותן. במסגרת קהילת הדרור, פתחנו קורס של מפגשי אימהות ובנות בשנת המצווה. זו הזדמנות מיוחדת עבורי להעניק לבתי זמן איכות ולהעביר יחד את השנה המיוחדת הזו בדרך שמתאימה לנו. פגשנו רבה, למדנו על דמויות נשיות מהתורה ועברנו סדנא על השינויים הפיזיים והרגשיים של גיל ההתבגרות. זו הדרך שלי להתקרב אל בתי ולעשות זאת יחד עם אימהות ובנות נוספות מעניק לזה פן מיוחד נוסף.

# מרושתות

ענבל כהן
אני יכולה להרצות על... 

שינוי חברתי, איך בונים קהילה, יהדות מתקדמת , מגדר, עבודה קהילתית, פלורליזם בירושלים

מחפשת חיבורים עם... 

מחפשת חיבורים עם: כל מי שחשובה לה קידום פלורליזם בירושלים ובכלל

אפשר להתייעץ איתי על... 

אסטרטגיה, שינוי חברתי, מנהיגות מקומית, יהדות מתקדמת בירושלים

מעוניינת לקדם את ירושלים ב... 

שהקהילה החילונית והרפורמית תרגיש בבית בעיר