לוגו מכון קיברשטיין

פרס קיברשטיין 2022

החל משנת 2021 מוענק פרס קיברשטיין לפעילות ומנהיגות על תרומתן המשמעותית לשדה הפמיניסטי בירושלים, ואשר העשייה, המחויבות וההישגים שלהן מהווים מקור להשראה ומודל לחיקוי. הפרס נועד להוקיר הן את פועלן של הענקיות שעל כתפיהן אנו ניצבות, והן את פועלן של נשים התורמות כיום לחדשנות וצמיחה בשדה הפמיניסטי בירושלים.

2022-09-14
17:00
מסעדת מונטיפיורי, ירושלים

בשנת 2022 מוענק פרס קיברשטיין לשלוש מנהיגות פמניסטיות פורצות דרך בזירה המוניצפלית בירושלים

פרס קיברשטיין לירושלמית משפיעה לשנת 2022 מוענק ליעל יחיאלי על עשייה יצירתית ומגוונת לקידום שוויון מגדרי וייצוג שווה לנשים במגוון תחומי החיים, בדגש על מנהיגות ציבורית ופוליטית.
העשייה של יעל יחיאלי צמחה מעולם הקבוצות, הקהילות והארגונים ופרצה בהמשך למרחבים דיגיטליים, באופן שיוצר מעגלים מתרחבים של העלאת מודעות ציבורית והשפעה. הפרס הוא ביטוי להוקרה עמוקה על מחויבות עמוקה וחשיבה אסטרטגית רחבה הרואה את החיבורים בין חזון, תוכנית פעולה ורתימה של השטח.

חמוטל גורי מדברת בטקס

פרס קיברשטיין למפעל חיים לשנת 2022 מוענק לפרופ' נעמי חזן על עשייה מתמשכת ומשפיעה משך ארבעה עשורים ויותר כמרצה וחוקרת, חברת כנסת ומנהיגה בארגוני חברה אזרחית. מחקריה פורצי הדרך בנושא ייצוג פוליטי לנשים מהווים עד היום תשתית למחקר ועשייה, הידע הנרחב שלה והנדיבות בה היא חולקת אותו הם מקור בלתי נדלה של השראה לדורות רבים של פעילות וחוקרות פמיניסטיות. כחברת כנסת היא הובילה מהלכי חקיקה ושינוי מדיניות שתרמו תרומה חיונית לקידום שוויון מגדרי וזכויות נשים.
הענקת הפרס לפרופ' נעמי חזן היא ביטוי להוקרה עמוקה לאישה פורצת דרך שתמיד מחויבת לפתוח דלתות ולסלול דרך לנשים אחרות.

פרס קיברשטיין לירושלמית משפיעה לשנת 2022 מוענק לפנינה פויפר על עשייה אמיצה ורחבת היקף למען קידום ערכי הפלורליזם והשוויון בחברה החרדית בכלל, ועל חיזוק הנוכחות והייצוג של נשים חרדיות במרחב הציבורי בפרט.
פנינה פויפר מביאה אל המרחב הירושלמי קול חיוני של הכרות הדדית ושותפות בין קהילות בעיר ומהווה מקור להשראה לנשים בירושלים. הענקת פרס קיברשטיין לשנת 2022 הוא ביטוי להוקרה עמוקה על עשייה פורצת דרך ומחוללת שינוי למען נשים במגזר החרדי בירושלים.

 

לעמוד הפרס